FÅGELSKÅDNING

    Den här helgen har jag suttit med matten och en powerpoint på 17 sidor med fåglar. Har nämligen fågelprov och fågelskåding imorgon, och så låg jag riktigt efter i matten och tog därför hem och jobbade. Mitt huvud håller snart på att sprängas känner jag. Just nu har jag lyckats klämma in 60 olika fåglar i skallen, hoppas de sitter tills imorgon.



    Fågelskådningen imorgon ser jag inte så mycket fram emot. Ska nämligen upp halv 6! Jag som tycker det är alldeles för tidigt att gå upp halv 8 som jag gör i vanliga fall. Vi får se om jag kommer upp imorgon.
Avskyr området vi är på i matten just nu också, att bara hålla på och räkna med en massa bokstäver i kvadrat är så himla drygt. Förstår inte meningen med det.


Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste bilder + kommentera vad du tycker om dem? Jag skulle bli jätteglad då! Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/may/utkast-maj-18-2012.html#comment

2012-05-18 @ 15:00:57
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0