Spruta, spindelpanik och trasiga skor.

   Det är verkligen inte kul att ta spruta, och samtidigt veta att två till väntar. Tog den första av tre vaccinationssprutor mot livmodershalscancer idag... inte kul. Är inte speciellr rädd för nålar, men skulle inte kalla det roligt precis. Sen när man kommer hem så ser jag att sulan har gått sönder på en av mina skor, mina älskade doc's. Tror att det ska gå att limma, men ändå. Trodde att det skulle vara bättre kvalité, jag har ju bara haft dom i ett par månader.
   Hah, en annan sak då. Såg en udda syn nyss. Brorsan for upp från datorn efter att ha sett en gigantisk spindel på bordet. Tänk att spindlarna redan har kommit tillbaka! Jag har verkligen en allvarlig krypfobi, en av väldigt få andledningar till att jag inte längtar till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0