Doodle

   Min blogg har varit en aning tråkig de senaste veckorna, eller månaderna? Men det ska det bli ändring på. Jag har mycket mer inspiration till fotograftering nu när det är ljusare längre på dagarna, och jag är väldigt sugen på att teckna... typ hela tiden. Vad man ska rita är ju svårare. Jag lägger ner mycket tid på mina teckningar och därför vill jag ju automatiskt att det resultatet är något jag tycker var värt alla timmarna.

   Men det kan ju vara kul att bara kladda lite då och då, istället för att göra 10-timmars-porträtt. Därför så har jag nu skapat en ny kategori: "Skisser". Här är ett exempel, satt och kladda på en engelskalektion då jag funderade på vad jag skulle argumentera om.



    Just nu kämpar jag vidare med min beställning som snart är klar. Har lite dåligt samvete för att den tagit så lång tid, så vill göra klart den i helgen. Ni får antagligen se den någon gång nästa vecka.



Kommentarer
Postat av: Fanny Leffler

Hej! Jag har nyligen skapat en kategori "Do something" som handlar om att ni bestämmer något som jag ska göra, helt galet/roligt/snällt/kul! Vill du vara med och bestämma? Film/Foto bevis kommer att komma!



Och just det, måste säga en sak! FETT COOLA BILDER!

2012-03-03 @ 23:26:56
URL: http://fannyleffler.blogg.se/
Postat av: ellenn

Snygg blogg ! :)

2012-03-04 @ 13:33:57
URL: http://ellenengman.devote.se
Postat av: hanna

vilken cool bild!:)

2012-03-04 @ 14:03:51
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0