Studentfirande på Hälsingegymnasiet

   Fasiken vad jag var trött när jag kom hem igår, var helt slut. Brorsan tog studenten och därför var jag för första gången på hans skola i Bollnäs. Det var nog också första och sista gången som jag kommer fira studenten då det bara är tre klasser som går ut. Hälsingegymnasiet är en ganska nystartad skola så de har inte så många elever. Men trevligt var det faktiskt.
  
   STORT GRATTIS TILL STUDENTEN BRORSAN!

  
   Alla studenterna tog sig till Folkparken på sina flak och jag, mamma, och pappa trängde ihop oss i Marcosen (hah, som är två-sitsig) och körde dit. Där blev vi bjudna på lite dricka och chips, och sen blev det stipendieutdelning och tal. Är förvånad att så många elever vågade sig upp på scenen och höll tal. Det blev många snälla ord om lärarna som nästan fick mig att ångra att jag inte valde Hälsingegymnasiet.
  
   Studenterna verkade haft det jättebra under de tre åren, vilken gemenskap de utstrålade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0