Last couple of days

 
   Nu känns det som att jag är tillbaka i skolbänken igen. Sommarjobbet har börjat. Som jag nämnde tidigare så fick jag sommarjobb på Ung Företagsamhet. Ni vet som den där kursen man kan ha på gymnasiet? De första två dagarna har varit kämpiga. Igår hade vi som en introduktion för det hela, då vi gick igenom ett helt UF-år på en och samma dag. Haha, vi hade fikapaus på höst -och påsklovet. Fiffiga dom.
 
   Idag så började jag och resten av min grupp med affärsidén som vi ska jobba med under tre veckor. Är nervös inför imorgon då vi ska göra en marknadsundersökning, alltså gå runt och ställa frågor till lite människor på stan. Okej... "lite människor" var fel ordval. Minst 50 st ska vi fråga. Wish me luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0