June the 17th

Sov bort halva dagen idag, typ.. Jag är dum. Om en vecka så börjar sommarjobbet, jag har en teckning som samlar damm, jag vill måla men kommer inte på någonting, landskap kanske? Nej, det här blev en seg dag, har inte orkat något. Jag gjorde faktiskt en video när jag spelade gitarr och tänkte ladda upp den, men videofy.me höll på och dampa. Allt jobb i onödan. Ni får se den en annan dag.

   Om en halvtimme så börjar The Mentalist, älskade The Mentalist. Jag vill gifta mig med honom.


Kommentarer
Postat av: HannaH

Åh vilket härligt långt hår du har strävar också efter det vilket inte går så bra, men allt bra med dig? :)

2012-06-17 @ 19:45:52
URL: http://bbuttterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0