Canon eos 600d

Det var denna goding som jag beställde i tisdags, + standardobjektiv och 50mm f/1,8 !!
 
 
    I en evighet har jag tittat på priser, läst recensioner och jämfört Nikon D5100 och Canon eos 600d som har väldigt liknande funktioner. Jag var som sagt ganska inställd på Nikon först, men efter lite mer tänkande så bestämde jag mig för Canon. Hittade en kampanj på DustinHome och slog till. I mitt kit så fick jag kameran, standardobjektivet, ett fast objektiv (som tar så sjukt fina bilder!), väska och Photoshop Elements 10 till ett PANGPRIS
 
    Efter första intrycket så älskar jag kameran! Bra grepp i handen och den vinklingsbara skärmen är kristallklar. Jag är ju inte alls van vid systemkameror så det kommer nog ta ett tag tills jag vet vad alla knappar gör och var alla intällningar finns. Åhh, men jag är så himla glad. Det gäller att maniskt läsa manualen nu!

Kommentarer
Postat av: M*

nice :)

2012-06-30 @ 00:42:25
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0