29th of July

   Efter snart en vecka här hos pappa med en massa lathet, så känner jag mig hemmastadd. Jag skrev ju innan jag åkte att jag inte skulle kunna skriva någonting på bloggen förrän jag kom hem, men nu har vi ordning på internet.
 
Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8.
 
   Några random bilder. Har tagit det väldigt lugnt de här senaste dagarna, trots att det har varit lite kallabalik här. Min faster kom hit från Frankrike (där hon bor) i onsdags, och hon vet verkligen inte hur man tar det lugnt. Men det är ju alltid kul att höra henne säga typ "Åhh, jag måste tvätta tänderna". Alla åren i Paris har sabbat hennes svenska, haha. Hon tog med sig sjukt god, fransk pizza också, som ni kan se på bilden. Skulle lätt kunna leva på den pizzan.
 
   De kommande dagarna så jag väl försöka hitta på någonting kul. Åker nog in till stan och shoppar på tisdag, och så vill jag åka och bowla också. Jag och brorsan bowlade ju i ett par år förut, men nu har jag inte hållt i ett klot på över ett år. Vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0