Jag avskyr skidor, och skidor avskyr mig.

   Har varit borta en hel vecka från bloggen nu, har helt enkelt inte haft tid. Jobbade frivilligt med en uppsats till Odd Fellows Uppsatstävling som jag ville få så bra som möjligt. I fredags så var det längdskidor på schemat, något som jag verkligen hatar. Det kanske var den... hmm, fjärde/femte gången jag någonsin har åkt. 
  
   En del utav "uppvärmningen" var att ta sig uppför en ganska brant liten backe utan stavar och sen åka ner. Är Erik seriös? Jag kan knappt ta mig upp för en backe MED stavar. Det vart alltså ett helvete för mig i fredags. När jag väl åker i spåren och nerför backar som har ett tydligt spår man kan följa så går det bra. Så när jag kom till näst sista backen och såg att jag inte hade ett spår att följa visste jag att det skulle gå åt pipan.
   Det var ungefär som att kasta sig utför ett stup enligt mig. Dömt till att göra ont. Lyckades nämligen göra värsta vurpan framåt. Och trots att skidorna gav mig ett hjärtformat blåmärke på knät, så avskyr jag fortfarande dom.

   Det var det glada humöret jag kunde bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Kalle Hedin

allt bra? :)

2012-01-26 @ 23:15:05
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Fatma

Vad tycker du om Erik Hassles låt Stay Away då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0