a bit lonely..

    Det här har varit en händelserik helg, men ändå inte. Jag har knappt gjort någonting än att plugga och tagit det lite lugnt, men det har varit full rulle här i början av helgen. Det är nämlingen så att min brorsa flyttade ner till sin studentlägenhet i Gävle igår. Mamma har följt med ner för att hjälpa till att få ordning på allt, så jag har varit alldeles själv i två dagar nu.
    Kommer faktiskt sakna Dennis riktigt mycket, inte hans och mammas gräl om högskolan dock, men det kommer bli väldigt tomt. Hoppas han får det bra på högskolan i alla fall, han har varit väldigt skeptisk under ett bra tag. Men det kommer nog gå så bra så!
 
Lycka till Dennis!
 
    Annars så började jag skriva på en bildanalys sådär i sista sekuden, märke att jag hade gjort lite fel och då var det bara att sätta sig och ändra om lite grejer. Blev då att jag skickade in utkastet försent, men jag tror inte att det gjorde så mycket. Förhoppningsvis.
    Tittade i princip igenom halva säsong 8 av House igår också. Hade en massa inspelade avsnitt som jag suttit och sparat på tills jag hade kollat klart säsong 7. Och idag så ser jag på cdon.se att det är extrapris på en massa serieboxar och till min glädje så var det rea på nästan alla House-säsonger. Klickade hem de första tre säsongerna för bara 234 kr! Sjukt! Vill ha alla säsongerna till slut, men har planerat att köpa en säsong lite då och då, så att det inte känns som man har spenderat så mycket pengar. Men nu kunde jag ju inte motstå att köpa några fler än en.
 
 
Jag kommer ha få det roligt så kul i vinter! Haha! Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0