Sweet Home

   Är det inte lite tidigt? Jo, det är det. Orkade inte längre ligga i sängen och inte kunna sova, så nu sitter jag här. Haha, hörde brorsan prata i sömnen precis nu.. Hemma i Tallåsen är jag ju också, känns skönt. Bussresan hem i fredags var hemsk. Vi hittade först inte till platsen där bussen skulle avgå, så vi kom dit med 4 minuters marginal. När vi väl kommer in så är det stekhett och fullsmockat. Jag menar, varför ska de klämmas därinne som packade sillar innan bussen ens ska åka? 
   Det blev lite bättre när bussen kom ut på vägen, men det var forfarande klibbigt och äckligt under HELA RESAN!
 
   Bjuder på några sista bilder från hemma hos pappa:
Canon eos 600d, ef 50mm f/1,8.
 
   Det blev mycket filmtittande hemma hos pappa så jag tänkte slå ihop en liten filmresumé i nästa inlägg. Den dyker nog upp senare under dagen kan jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0