My fingers are falling off

    Spelade gitarr hela kvällen igår och har nu suttit och spelat sen jag kom hem från skolan. Tror mina fingrar ramlar av snart, fy vad ont det gör. Men det är endå en bra slags smärta, känner att jag blir bättre och bättre på att spela för varje timme som går. Det går i rätt riktning alltså.



    Längtar så fruktansvärt till fredag då jag får en riktigt lång helg, ända till onsdag... aaahhh. Det är ändå en ganska lugn vecka det här, förutom två nationella prov det vill säga. Och så hör jag på lektionerna när lärarna rabblar upp hur många lektioner vi har kvar i ämnet tills det är sommarlov. Det är så många dagar nu framöver som försvinner p.g.a av lovdagar och annat, därför låter det väldigt lite när Håkan säger att vi bara har runt 10 spanskalektioner kvar. 10 stycken bara!! Ska bland annat till Gröntjärn den 28-29:e Maj, tälta med klassen och ta vattenprover.
    Sommarkänslorna blommar också, finväder var det idag och gräset såg extra grönt ut.


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en riktig härlig dag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-04-28 @ 14:28:12
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0