A Bunny has appeared, w.i.p.

    Snart har ännu en vecka gått, och en händelserik vecka har det varit. Har bland annat dissekerat kräfta och gädda på biologin (fresh), haft svenska-nationella och tittat på film på engelskan. Kämpade som en galning med ett Samhällskunskaps-arbete långt in på natten till onsdag, och fick sedan beskedet att vi fick lämna in det på fredag... toppen. Så nu får jag jobba in i sista sekunden "igen" för jag är inte riktigt klar.
   
    Har ritat på en teckning som legat på hyllan ett tag också, nu börjar det likna någonting. Ångrar att jag började rita så himla noggrant, för nu har inget val att fortsätta på samma sätt. Men gillar hur det ser ut nu, det kommer nog bli super om jag har lite tålamod kvar.


Kommentarer
Postat av: Moa Björnberg

gud va söt! den kommer bli hur bra som helst :D älskar noggrannheten!

2012-04-22 @ 11:07:59
URL: http://moabjornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0