Sträckt låret

Alltid när jag står och gruver mig inför någonting så går det åt helvete när jag väl gör det. Vi hade friidrott på Älvallen idag, och det första jag gjorde var att sträcka låret. Fan vad ont det gjorde, svarta för ögonen på mig. USCH. Sen så fick man gå hela vägen tillbaka till skolan också, aj. Hoppas det har gått över lite tills på torsdag.
Vad har mer hänt idag? På morgon så tog jag bussen upp till gymnasiet för att jag skulle skriva matte-nationella. Det gick väl sådär. Råkade lämna en fråga blank, inte en hel utan B)-delen. Tänkte att jag skulle gå tillbaka och göra den i slutet, men så jobbade jag in i det sista och glömde helt bort det.



Imorgon så ska vi laga middag på HK:n, och så får vi våra klasströjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0