Hoppas på bättre väder

På torsdag så sticker jag och klasskompisarna på skolresa, ska bli riktigt sköjj. Det blir till huvudstaden där vi ska bo på Kärsögården, shoppa och gå på grönan. Håller på och kollar på väderet nu, och det ser väl rätt hyfsat ut endå. Det behöver inte stämma heller.



19+ på torsdagen och 13+ på fredagen. Hoppas det blir varmare under fredan.
Nu ska väl jag ta och bläddra igenom matteboken, för imorgon så blir det andra delen i nationella A-kursen. Första delen som var i Onsdags gick asbra, men nu ska jag inte ta för givet att det kommer gå bra imorgon. Måste ta och plugga lite iaf.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag ska inte förstöra din glädje men jag såg att de skulle vara sol och regn på fredag.. Hoppas jag har fel

2011-05-24 @ 17:55:05
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0