25 Grader

Idag har det varit hett kan jag lugnt säga. När jag kom hemifrån skolan så vart det 25 grader i skuggan. I skolan så har man fått lite gjort iaf. Hittat recept till hemkunskapen, gjort engelska-nationella och pluggade lite till provet i svenska under lektionen.
När jag kom hem så satt jag och kollade på ännu ett avsnitt utav Lost, älskar den serien. Det har inte blivit nåt bloggande i helgen för att jag har suttit och pluggat. Räknade matte i ungefär 6 timmar i sträck under söndagen, måste ha slagit något rekord. För ett tag sen så var ute och gick lite med Sara och Carro, vi gick ner till Henriksson (strand) och så vart det en till liten sväng. Kändes som att det var sommarlov.


Några mobilbilder som blev ganska bra ändå.

Vi hittade flaskpost! Synd att det inte var en skattkarta..
Har beställt balklänning idag också, skulle egentligen ha gjort det igår med hann inte. Vet inte om jag ska visa den på bloggen än eller om jag ska hålla det hemligt ett tag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter underbart!

2011-05-11 @ 18:08:35
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0