Torsdag och sommarjobbs-grubblande

Slapp dag idag, tänk att jag säger det trots att jag hade nationella i fysik. Men det var bara den sista labben, tycker att det gick bra. Jag fick använda min egna planering iaf, ett bra tecken.
Har haft gitarr idag också, sen så hade nästan alla skolkat från studietiden så jag fick sluta tidigare. Var inne på Eurosko och blev förälskad i sjukt många skor. Har drabbats att lite shoppingfeber, känner för att bara springa till banken och ta ut några 500-lappar och bara sticka och sätta sprätt på dom på skor, väskor, shorts, tights och kjolar. Det är just detta jag känner jag är i behov av just nu. Jag kan inte gå runt i varma jeans hela våren och sommarn. Men innan jag sätter sprätt på pengar så vill jag hitta ett sommarjobb. Då vet jag att jag kommer ändå ha lite pengar igen om ett tag.

Har någon något förslag på sommarjobb?



Det har blåsigt som tusan idag, ser ni soptunnan som ligger på marken framför brevlådorna som har gått sönder? Jag själv kunde nästan glida på isen när jag hade vinden i ryggen.

Kommentarer
Postat av: belsas -

Jag undrar också vad man kan söka för sommarjobb om man inte har fyllt 18 än. Jag vill liksom inte jobba inom kommunen som ger 45 kr/h medan alla andra ger typ dubbelt så mycket. :O

2011-03-25 @ 21:42:46
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0