Been gone

Det har varit dött här på bloggen för att jag har varit sjuk, det visade sig att jag hade feber och en ganska rejäl en också. I tisdags låg jag hemma med 39 grader och huvudvärk, på onsdagen hade jag blivit bättre men var inte riktigt frisk och idag så pallrade jag mig till skolan. Men nu har jag fått mig en liten avskedspresent, jag hostar hela tiden.
Ibland får jag sån där hemsk hosta som jag kallar det då det skrovlar i halsen, kan inte förklara bättre. Har lite feber fortfarande också, men lyckades få ner den med två alvedon igår ikväll. Så jag vaknade med 35,8! Fast nu är det tillbaka igen.

Det är så sjukt mycket man kan missa på två dagar i skolan. SO:n har bara flygit iväg, jag missade en av de sista redskapslektionerna, när idil spydde utav snus (haha) och hemkunskapen som vi inte har haft på ungefär en månad. Det var ändå skönt att komma tillbaka till skolan, det känns som att man har lite mer kontroll då.



Skrev i inlägget innan att jag hade vunnit en boktävling, och min mamma hämtade den igår. Är det någon som läst denna? En deckare som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0