Nore badstrand..

Anledningen att jag har varit lite frånvarande två dagar är trötthet och åska. Igår så ville jag sätta mig vid datorn med det åskade så in åt Helvete! Men nu så sitter jag här. Det har varit väldigt skönt att haft lite fler lediga dagar i helgen, men igår så var man tvungen att gå tillbaka till skolan. Idag var vi på Nore badstrand, asvarmt var det. Om jag tänker efter så gillar jag egentligen inte sol och värme (jag vet, udda), men jag får bara ont i huvudet. Så jag åkte hem efter nästan två timmar, pallade helt enkelt inte. Men jag kom väl inte dit med den bästa attityden heller, hade inställningen att jag skulle ha det skittråkigt och få huvudvärk.


Har hunnit fota i alla fall...

För ett tag sen så klippte mamma bort ungefär 8 cm från mitt hår, måste kunna göra bra lockar till Balen som är imorgon. Jag har fått så sjukt långt hår så att det inte längre blir bra när jag försöker locka det. Men nu så känns det jättetjockt, vi får se om jag orkar locka det imorgon.. hah. Jag håller tummarna på att vi får sluta lite tidigare imorgon så att man har tid att fixa sig till kl 18.00 då vi ska vara på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0