Hejdå Stenhamre!

Har varit utan internet sen i söndags, därför har det inte blivit några inlägg.

Idag så hade vi skolavslutning, det var på tiden. Det blir som att man längtar till att något ska vara över och sen när det är det känns det bara tomt. Kan inte fatta att vi har gått i Stenhamre i hela tre år! Och nu är det över... Kommer sakna jättemånga, ojojoj. Men jag kommer säkert träffa många uppe på gymnasiet så det är inte så farligt.

Det började i kyrkan, kören sjöng och de delades ut stipendier. Sara har varit så duktig iår så hon fick stipendiet i våran klass. Blev tillkallad upp på scen jag också, och fick en liten present utav Bild-Maggan.


Glada Sara.

När vi kommit ut ur kyrkan gick vi tjejer runt och kramade några av lärarna, vi irrade runt lite bland alla klasser för att hitta dom. Sen gav vi oss av till Rosehills för att fika med klassen och resten av niorna, det var mysigt. Våra mentorer, Linda och Karin öppnade deras paket från klassen där.



Vi avslutade med att ta kort på klassen tillsammans och ge ut betygen. Jag brukar oftast inte skriva vad jag får för betyg, men nu är jag så jävla stolt över mig själv så jag tycker jag borde kunna får skriva det. Lyckades få 320, hade bara ett VG i idrott!



Tack för dom här underbara åren 9A! Tänker inte på det så ofta, men jag skulle inte velat gått i någon annan klass än i våran! Ni är underbara! Trodde verkligen inte att jag skulle börja gråta när jag kramade om alla, men tårar är lika smittsamt som en gäspning.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder, förstår att det är sorgligt att säga hej då till alla. Kommer du hålla kontakten med en del ?

2011-06-16 @ 10:54:49
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0