Belöning

Igår så åkte alla nior till Färila simhall för att göra ett "simprov". Vi skulle utföra livräddning, simma 200m (50m meter av dom ska vara på rygg), dyka från kanten och flyta i en minut.
Jag, som blir så jävla röd i ansiktet för ingenting tycker inte att det här var roligt. Detta var första gången på 8 månader som jag var utan smink i skolan p.g.a mitt red-fejs. Efter att jag hade avbrutit de 200 meterna och såg ut som en tomat så fick jag som värsta värmeslaget. Jag tål verkligen inte värme bra.

Men jag klarade mig i genom det 200 metrarna senare när jag provade igen, men jag sket i att dyka. Avskyr när man ska göra något med huvudet först, hemskt. Jag klarade mig iaf igenom det här och är stolt över att jag gick in i simhallen igen trots att jag mådde pyton.



Min lilla belöning för simprovet och att jag stannade på sista lektionen, till skillnad från Sara och Carro. Säger som i skolan: "Jag har inte någe vidare inflytande på dom, haha".

Nu har vi äntligen fått lite lov också, nu blir det ingen skola till på tisdag, fan va gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0