Fjärilshuset i Haga

Har helt glömt att lägga upp bilderna från Fjärilshuset, och jag är just nu lite fantasi lös på vad jag ska skriva. Det passar ju alltså väldigt bra med en liten bildbomb nu. Jag var nog inne i Fjärilshuset ungefär en halvtrimme, lite mer kanske. När jag kom ut därifrån var det så himla skönt, nämnde förut att just denna dagen så var det 29 grader i skuggan. Och därinne måste det ha varit 35 grader, "växthuseffekt".



Det fanns inte bara fjärilar, det fanns fåglar...



... och fiskar.



De hade också rovfiskar, typ som stora rockor, men lyckades inte få så bra bilder på dom för att det var så mörkt vid deras akvarium. Lycka till med blixt mot en glasruta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://videofy.me/janelle

2011-07-17 @ 19:28:28
Postat av: Julia

Det är så mysigt att gå runt på fjärilshuset!

2011-07-18 @ 17:08:24
URL: http://mariajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0