Efter ett år... oj.

Förra sommaren så fick jag en liten digital fotoram utav min mammas "dåvarande" kille. Han hade fått den på köpet när han hade köpt någonting annat, och han visste att jag var intresserad av fotografi och sånt. Men jag har ärligt talat knappt rört den sen jag tog upp den ur kartongen dagen jag fick den.

Men nu har jag ställt upp den på lilla bordet bredvid sängen och så har jag lagt över några Lost-avsnitt på ett USB. Så nu kan jag ta och kolla på Lost mitt i natten om jag inte kan sova. Har tänkt på att ställt den där tidigare men det har bara inte blivit av.



Det är ganska bra kvalité på skärmen faktiskt, det trodde jag inte. För att när man är i menyn så är det ganska skruttigt, men när den visar bilder och video: SUPER!


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om Nelly Shoes, hiss eller diss? :)

2011-07-15 @ 19:29:42
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0