"You're computer is infected"

Nu har våran data tydligen drabbats utav virus, så jag vet inte hur det blir med bloggningen. Mamma ringde en datakille igår då det hände men han hörde inte av sig, hoppas att han gör det idag så att det blir fixat så fort som möjligt.

Just nu sitter jag i korridoren med Johannas skoldata, passa på att skriva nu. Men ska börja blogga igen när det blir fixat som sagt, tills dess får ni hålla ut. Kolla gärna in min gamla blogg om ni vill : www.emmaschulz.blogg.se!

JÄVLA DATAVIRUS!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Allt bra med dig? :D



Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

2011-01-20 @ 21:50:25
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0