Tidsfördriv

  Hos pappa så gjorde jag väl inte sådär jättemycket. Pappa fyllde år, så vi fira han och så var det ju nyårsafton. I Söndags så var jag och shoppade lite i Skärholmen och hittade iaf två par nya jeans. Men när jag var totalt utrråkad så tog jag upp akvarellfärgerna och så satt jag och tränade lite.



   En av de små målningarna som skapades.. det ska föreställa en sån där liten julblomma, kan inte förklara bättre? Vart lite mycket krusseduller, man ska ju försöka måla med mycket vatten och ljusa färger men det är väldigt svårt för mig. Jag är en sån som vill få med varenda liten detalj, en bra egenskap när det gäller att rita  med blyetch, men inte med akvarellfärger.


Kommentarer
Postat av: linneas

sv; jadå men de kostar väl inte pengar? :D

2011-01-05 @ 19:12:08
URL: http://linneagyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0