Should'nt it be like, midnight?

Varför går tiden så segt? Allvarligt, det känns som att klockan är tolv eller mer. Det kan bero på att jag idag (till skillnad från andra dagar) faktist inte sov till klockan 1. Nu på kvällen har jag suttit och målat lite, fast det vart inge fint... Har absolut ingen inspiration just nu. Plus att jag är skitskraj för att söka efter bilder på Google. För bara några dagar sen fick jag ju något virus på datorn för att jag hade kommit in på någon konstig sida.
Den sidan hade jag kommit in på förut också, men då hade jag lyckats stoppa vad som hände. Så det är jävligt stor risk att jag kan komma in dit igen.


Kommentarer
Postat av: fluffpudel

Ååh cool bild!

2011-01-23 @ 02:03:23
URL: http://fluffpudel.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh et är så jobbigt när man inte har någon inspiration. Lycka till!

2011-01-23 @ 23:40:58
URL: http://bakglad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0