Promdress of my dreams

Har nu suttit och kollat igenom alla 27 rea-sidorna på Nelly.com. Hittade mycket, vet inte om jag ska beställa men.. Roligt att drömma eller hur? Apropå drömma.. Hittade mina drömmars balklänning! Gud vad jag vill ha den, kostar dock 650 spänn och finns bara i storlek XSmall (Lycka till!). Men hoppas att jag kommer hitta någon liknande, älskar denna typ av "puff".



Klänningen kommer från MANGO, de har så sjukt fina kläder! Affären finns i Stockholm och säkert på flera ställen, men har bara varit inne där en gång. Var nyss inne på deras hemsida, Mango.com. Deras kläder har lite Monki-känsla, fast med ännu större utbud!


Kommentarer
Postat av: EEMMAAH

Ja att den är, haha :D



Sjukt snyggg klänning!

Sorry för sent svar:)

2011-01-11 @ 11:38:47
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0