LoveLoveLove

Undrar hur länge jag har hållt på och lekt med kameran? Jag älskar den verkligen.




Två av bilderna som jag har tagit ikväll, den översta var en av de allra första. Imorgon hoppas jag att det inte är svinkallt så att man kan gå ut och fota lite. Synd att det inte finns några blommor och sånt där smått att fota, men jag hittar någ någe.

Jag måste bara berätta om busschaffören vi hade på ersättningsbussen, glömde det innan. Man trodde allvarligt att det satt en stor dagisklass bak i bussen såsom han pratade i mikrofonen: "Det finns en toalett vi trappen till höger. Vid användning så sitter vi, inte står..", bland annat. Jag menar, stå upp? Antagligen var det riktat till männen. Han ville också att alla skulle använda bälte, att om han blev stoppad av polisen, skulle de som inte hade bälte kunna få böta upp till 1600 kr.
Därför så körde han med blinkers på ungefär en mil? Man trodde nästan att han ville att polisen skulle stoppa honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag har kollat din blogg ett tag nu, och du är något enormt duktig med pennan! Tar du emot beställningar och så, på ett ungefär.. hur mycket skulle det kosta i så fall? :)

Maila gärna tillbaka svaret!

2011-01-05 @ 14:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0