Kladdkaka

Det var alltså kladdkaka som gjordes innan, den bästa jag har gjort till och med. Smeten ur skålen var också extra god p.g.a att mamma inte får äta någon kakbit, skadeglädje kallas det!

 
 

Nu är 5:e säsongen slut utav LOST. Om jag skulle ha följt serien när den gick första gången så skulle jag inte stå ut med att hela tiden vänta till nästa säsong. De ska ju hela tiden sluta där det är som mest spännande. Nästa fredag börjar sista säsongen, som är väldigt kort har jag för mig? 16 avsnitt? Annars brukar det vara runt 20-25. Kommer gå snabbt när det är hela tre avsnitt på raken varje fredag. Vilken serie ska man sen följa?

Någonting jag kan svära på är att jag ska ha den där boxen med alla säsongerna, älskar verkligen serien!

Kommentarer
Postat av: Aline

oh gott gott

2011-01-15 @ 03:11:31
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: tine

fattar inte hur du kan följa den serien :P jag fattar naaadaa av den och man slängs hit och dit mellan massa folk och ibland är det framtiden och ibland dåtid, crazy! :P

2011-01-15 @ 13:00:23
URL: http://renhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0