I´m in HEAVEN and HELL

Det posetiva är att det är fredag, att datorn fungerar nu som den ska och jag har en fet skål med godis att smaska på.

 
Ph 1 och ph 2: s1/30, f/3,5 och ISO200.

Det negativa är att de har slutat visa LOST på fredagar bara för att de lanserar "TV11" nu istället. Det är ju samma personer som äger Tv11 som tv400 därför så visar de fortfarande LOST fast på vardagar kl. 13.50... det kan man ju inte se. Men så har de såklart börjat om från början på säsong 1, toppen. Vart hur sur som helst. Jag som just skulle börja se säsong 6! Nu så blir det väl att jag får vänta istället tills de kommer fram till rätt säsong och sedan spela in dom på vardagarna.
Lite kul iaf att få se allra första delen idag på tv, har bara sett den på datorn.

Nu ska jag ta och kolla på Bones.

Kommentarer
Postat av: ELIN

MUMS!!

2011-01-22 @ 09:24:53
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0