Hemma en dag tidigare

   

  Gud vad glad jag var när jag kom hem idag efter en vecka i Stockholm, har fått så fina kommentarer!
   Var ju redan på bra humör för att min nya kamera låg på köksbordet också, den har jag väntat på väldigt länge. Just nu så håller den på att laddas.
Själva tågresan från Stockholm var ju inte direkt den bästa. Halva vägen så fick vi åka åka buss istället, det var cirka 2,5 timmar. Efter att vi hade kommit till stationen så var det ju tänkt att jag och brorsan skulle ta en annan buss sista vägen, men den missade vi såklart med 3 minuter.
   Så det vart att vänta på biblioteket i en timme. Var så sjukt skönt att komma hem! Extra jobbig resa denna gången för att jag fick konka på den stora resväskan för att att brorsan tyckte att det var nödvändigt att bryta nyckelbenet innan lovet, stackarn.

Om jag lyckades med istallationen av kameran, så får ni nog se första testbilderna med min SAMSUNG WB5500 senare ikväll. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0