First Day of School, 2011.

Första dagen i skolan, nu börjas det igen.

 

Dagen började med matte, vill bara kasta matteboken genom fönsterrutan! Vecka 6 så blir det nationella prov i Svenska och nästa vecka ska vi plugga svenska hela tre dagar i sträck. Måndag-Onsdag, kl. 8-14, JAG KOMMER DÖ! Maggan (lärare): "Ni får så ut med mig och jag får stå ut med er!".
På NO:n har vi börjat med något som jag fattar absolut noll utav, måste ta hem boken och läsa lite, det har iaf med elektronik att göra. Nu den här terminen så har vi inte musik längre, det innebär att vi nu har en extra SO-lektion, det blir bara bättre och bättre.

Är sur över att min gitarrlärare inte kom idag heller.. Nu har jag fått ur mig "typ" allt negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0