Martes

För er som inte vet, martes = tisdag (spanska).

Den här dagen har både varit dryg och samtidigt gick tiden ganska fort. Vi hade håltimme, som vi spenderade inne i bildsalen. Jag fortsatte lite på min tavla. Näst sista lektionen var idrott, vi hade inte haft idrott på evigheter. Hela förra veckan behövde jag inte ta min stora klumpväska för att vi hade massage under idrottstimmarna.
Stannade på "Textilextra" och sydde på min dumma väska som jag har hållt på med sen september. Men nu så har jag den hemma för det är bara ena sidan på fodret som ska sys, och sen är den klar, jippie!
Sen blir det att börja på balklänningen.

 
Bara jag som vill ha sommar? Då kan man ta fin bilder på blommor ute iställer för att begöva trycka mot en blomkruka på fönsterbrädet.

Kommentarer
Postat av: michaela

jättefina bilder!

2011-02-10 @ 20:39:12
URL: http://michaelaannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0