Estudio

"Jag pluggar"

Var som sagt ledig idag, lärarna på skolan hade någon typ av utbildningsdag. Tur var det säger jag, har suttit och skrivit på engelskan som en tok. Fick också lite NO gjort nyss också, men kände för en liten paus nu. Mitzie har varit glad att jag är hemma i alla fall, hon är ju så söt.



Jag vill så gärna rita av den här bilden på Mitzie, men jag får lägga den på listan. Porträttet åt min lärare går ju bakåt kan man säga, den vart misslyckad. Bilden var alldeles för suddig och därför fick jag chansa en massa när jag ritade den, vet inte om jag ska fråga om han har en annan bild eller om vi skiter i det istället. För det lät lite som att han inte hade någon bättre bild, för då skulle han antagligen gett mig den från första början.

Har en annan beställning som jag ska börja på, en bild på en killes bil, ska bli kul att rita en bil för en gångs skull. Ritade bilder lite förut med brorsan. Nu ska jag ta och lägga upp ännu ett inlägg med en bättre "WORK IN PROGRESS- BILD" på Lady Gaga-tavlan.

Kommentarer
Postat av: jessica

en sån söt katt ! :D

2011-03-02 @ 20:47:47
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0