December 19th


Bilder från hösten.

Lite synd att jag inte tog så mycket höstbilder i år, då när det är så fruktansvärt vackert. Nu så närmar sig julafton och jag längtar verkligen. Längtar speciellt till den 26:e då jag och brorsan åker ner och firar nyår hos pappa i Stockholm. Där så blir det shopping också! Dog lite när jag igår såg hur mycket rea det var på MONKIs hemsida. Jag hoppas att den 28:e (troligen blir det då jag gör min shopping-tripp) bjuder på mycket rea i affärerna vid Sergels Torg.

Annars då. Olyckligtvis så går jag i skolan till på torsdag, och får härda ut de sista dagarna framöver.


Kommentarer
Postat av: kiba

Jag längtar till Julafton med! :D

2011-12-20 @ 17:49:42
URL: http://wolfkibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0