Hjärngympa

Idag så visade brorsan för mig hur man löser en rubiks kub. Det är några steg som man ska memorera och gå efter, och han har visat mig första steget någon gång förut men jag har inte orkade inte lära mig resten efter det. Så idag antecknade jag ner vad ha sa och så har jag försökt komma ihåg alla vriddningar och vändningar. Klockan 5 så kunde jag det utantill, och behövde inte titta på pappret längre. Klarade kuben på 7 minuter, jäkligt stolt. Jag är inte lika snabb i fingrarna som Dennis är, men det är en början.



Vad har ni haft för er en vacker Onsdag som denna?


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

kluring med kub:)

2011-08-10 @ 20:31:56
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sara :D

Haha, fan va coolt :D

2011-08-10 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0