Första Skoldagen

   Idag var det första skoldagen uppe på Slottegymnasiet och Naturvetenskaps-programmet. Vaknade med ett ryck imorse utav alarmet, var helt inne i en dröm. Sen på det så flög mobilen ur handen på mig för att mobilsladden lagt sig bakom bordsbenet, fan vad rädd jag vart. Yrvaken och allt.

   Fick skjuts med Carro och hennes mamma på morgonen, och så var det samling i aulan. Träffade min nya klass som jag faktsikt är riktigt nöjd med. Vi är bara 15 stycken, 9 tjejer och 6 killar tror jag. Är fortfarande väldigt förvånad över att vi ska ha tre mentorer på femton elever, menmen. Vi gick en liten rundtur på skolan, så jag tror jag hittar lite bättre nu iaf.
   Imorgon så ska vi till Sturmsgården, som jag nu börjar bli väldigt trött på. Undrar hur många gånger jag har varit där? På Sturms så ska vi leka och "Lära känna varandra". Lära känna varandra gör man ju liksom eftersom, tycker man inte behöver åka bort för att göra det. Jag avskyr verkligen meningen "Ha på er oömma kläder", för jag vet aldrig vad jag ska på mig. Har ett par jeans som det gått sönder lite vid knäna på, kanske tar dom.

   Datorn är otroligt seg just nu, så ni får se "Work in Progress-bilden" på beställningen imorgon. Tänkte lägga upp den nu egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2011-08-23 @ 00:21:25
URL: http://beckaliza.blogg.se/
Postat av: Hanna Malmsten

Härlig blogg! :)

2011-08-23 @ 11:31:21
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha det är alltid så pinsamt med tycker jag om man hamnar med folk man inte känner och ska leka lekar

2011-08-25 @ 11:45:10
URL: http://aniiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0