En vecka avklarad!

Bara för att jag inte kan ta allvarliga cambilder, vem kan?



Dessa tre dagar har varit sjukt intensiva, med skola, skola och skola. I Onsdags gick jag liksom till 15.55! Tror det är den längsta dagen jag någonsin har haft hittills. Dessutom så har vi fått gjort en massa olika tester/diagnoser i ämnena för att dom vill veta vad vi kan. Mattediagnoser, spanska-test och läsförståelse.
   Idag så invigde jag den första försovningen också, det blev en väldans fart på mig i morse!
   Denna fredagen har varit ganska lugn endå, den har gått fort. Vi fick sluta tidigare från idrotten för att vi inte hade någon idrott. Vi blev bara visade runt och så. Är sjukt förvånad av hur mycket tillgånger vi har. Tennishall, curlinghall, gym, pingishall, dansstudio, beach volleybollplan och så själva gympahallen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg ♥

2011-08-26 @ 17:53:11
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Born This Way

oj det var långt =)

2011-08-26 @ 21:19:25
URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0