Storshopping i Gävle

Var ju som sagt ledig den här fredagen så jag och mamma tog tåget ner till Gävle för lite shopping. Jag ville hitta bland annat: jacka, jeansshorts och tunnare vår/sommar-tröjor. Lyckades hitta väldigt mycket, som jag sällan gör. Jag och mamma tog tåget klockan 8.10 och så var vi i Gävle vid 10.



Tiden bara flög iväg, vi var inte alls inne på så många affärer men det blev mycket springade till provrummen. Inne på H&M så hitta jag många fina klädesplagg, provade två jackor. Men naturligtvis så passade de båda inte min konstiga kropp.



Den bruna skinnjackan var ursöt men var för liten i ryggen (bredaxlad!), och om jag skulle ta en större storlek så skulle den vara för stor i midjan. Den var i en lite annorlunda modell, kortare och så hade den gulliga små flärpar längst ner. Därför var det viktigt att den satt bra i midjan. Så inne på H&M vart det ingen jacka, men tre tröjor.
På Cubus så köpte jag en jacka men det var mer som en sista utväg. En beige kappa, har ju redan en svart. Det vart också ett par jeansshorts därifrån. Inne på bikbok så blev det tre tröjor till och på Lindex, två bh:ar.

Hittade en fin väska inne på Accent också. Undrar om jag har glömt något? Ni får nog se en del av kläderna imorgon! Det var bra att mamma var med, annars hade det nog inte blivit så mycket som det vart. Köpte bara några av sakerna själv. TACK MAMMA!


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Lätt en av de godaste glassarna :D hihi

2011-04-16 @ 00:13:31
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0