Otroligt varmt!

Det vart en liten powerwalk på 35 minuter, men gud vad varmt det var. Gick bara i shorts och t-shirt och ändå känner jag för att hoppa ner i sjön. Hade mobilen med mig och lyssnade på musik samtidigt som jag gick, tiden går så mycket fortare då.
När jag om hem så hade jag fortfarande inte ätit någon frukost och drack aldrig något vatten heller innan jag gick, woops. Klockan var närmare tre då... Tog iaf lite musli och yoghurt och satte mig vid tv:en. Sen gick jag ut i det fina vädret igen och fotade lite.



Varje gång jag går ut så kommer alltid Mitzie och följer efter mig, det blir lätt att hon är huvudobjektet i fotorna. Men knäppte lite fler blombilder, nu har det kommit vitsippor på gårn också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Vilken gullig katt!



Jag undrar bara om du vill vara med i min finn fem fel tävling, det är lätt att hitta felen och alla som svarar rätt får en länk på min blogg!



tack i förhand!

Postat av: Emma

Heej! Vilken gullig katt!



Jag undrar bara om du vill vara med i min finn fem fel tävling, det är lätt att hitta felen och alla som svarar rätt får en länk på min blogg!



tack i förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0