Nästa station Bollnäs, Bollnäs.

Kom hem ifrån Bollnäs runt halvfyra med två par nya skor, båda från Deichmann. Det vart inga pumps till balen, men det kanske jag kan hitta antingen när skolan åker till Gävle den 12 Maj eller på klassresan till Stockholm den 26:e. Är fortfarande inte säker på om jag ska ha svarta pumps eller bara svarta ballerina med någon gullig rosett fram. Blir så sjukt lång i klackar..

Men iaf, i Bollnäs så gick jag och mamma runt lite i affärer. Kollade efter en balklänning fast jag visste att vi inte skulle någon. Kanske inte den bästa attityden. Det är ju bara en massa tunna klänningar med blomtryck nu överallt, inga bal-liknande. Mamma tjatar på att hon vill sy mig en balklänning, snart kanske jag ger mig.
Det vart pizza till lunch på en väldigt fin pizzeria, Italienkänsla över stället med stenväggar och vinflaskor uppe på ena väggen.



Ofta när jag åker någonstans och shoppar så blir det att jag knappt tar upp kameran. Det beror på att jag tänker så mycket på att folk kanske inte vill vara med på bild, känns så udda att ta upp en kamera och rikta den mot någon man inte känner. Som inne i Pizzerian, då ville jag ta ett kort på hur det såg ut där, men då skulle de två männen vid bordet brevid oss vara med väldigt tydligt i bilden.
Men ska bli bättre!

Visar skorna lite senare, blir så mycket i samma inlägg annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0