Drawing for school

   Håller på och göra ett arbete om fotografen Sally Mann till Bilden (lektion). Och för att nå ett högre betyg så skulle jag antingen försöka knäppa ett kort som påminner om Sally Mann's fotografier, eller så kunde jag rita av ett foto. Vad tror ni jag valde?



  Är ganska nöjd med den, förutom bakgrunden. Gjorde klart den nyss och när jag sen skulle spruta fixativ på den (spray som gör att det inte kladdar) så råkade jag ta hårspray! Men dom stod faktiskt bredvid varandra, den luktar gott nu iaf. Nu när jag skulle visa bilden på boggen hade jag inget val än att använda blixt, så himla mörkt nu. Fin duk som ligger på mitt bord säger jag.

   Mitt arbete kommer bli väldigt stort, vi får se om det får plats någonstans i bildsalen. Gjorde misstaget att tänka lite fel när jag skrev ut bilderna, men vad ska man göra?

Kommentarer
Postat av: lucke

Lucka 2 har öppnats i julkalendern på bloggen. Var med och tävla om en snygg t-shirt från tshirtstore.se :P

2010-12-02 @ 13:01:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: FIFFIFELICIAAAAAA

göör din teckning! :D

2010-12-05 @ 10:37:43
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0